All in one

Abordarea noastra de afaceri este multilevel, tradusa in pasi si scheme cat mai relevant identificate mai jos. In acest fel sunteti avizati asupra sistemului nostru de lucru.

 PLAN -> DO - > CHECK -> ACT
Am inteles și valorificat sintagma “Timpul este singura resursă pe care daca o consumi, o câștigi și dacă nu o consumi, o pierzi".
Si aplicam constant castigarea resurselor in folosul ideilor si oportunitatilor, prin viziunea, strategia, principiile si politicile pe care le respectam.

De aceea toate actiunile si toate livrabilele pe care le elaboram, respecta congruenta de principii: PLAN -> DO - > CHECK -> ACT.
Viziunea ne determina continuu sa mentinem linia directoare pe care ne-am asumat-o in raport cu toti partenerii, clientii si furnizorii nostri. Principiile, politicile si strategia ne ofera cadrul pentru validarea viziunii si transformarea acesteia in realitate.



 PLAN -> DO - > CHECK -> ACT
Identificam oportunitati si idei de afaceri si le dezvoltam. Fiecare oportunitate este plasata intr-o Zona de Dezvoltare, sub supervizarea Board-ului.

Pe fiecare Zona de Dezvoltare identificam Obiective de Investitie, sub supervizarea unui Consultant Dezvoltare. Acum misiunea noastra de business developer devine relevanta, pentru ca ne definim ideile vizate și asiguram due diligence complet.
Pentru fiecare obiectiv startam un Proiect, caruia ii este asignat un Project Manager responsabil cu planificarea si managementul implementarii pe fiecare faza.

Rezultatele obținute de-a lungul unui proiect sunt livrabile - piese bine definite ale proiectului pe care clientul le primeste. Rezultatele sunt gestionate de către un Sef de producție și sunt împărțite în task-uri și to do-uri pentru fiecare persoană implicată în proiect.



 PLAN -> DO - > CHECK -> ACT
Prezent - acesta este sistemul nostru de organizare. Structura noastra de lucru pornind de la Zona de Dezvoltare, Obiectiv de Investitie, Proiect, Task-uri, TO DO, Teme si pana la articolul complet si complex furnizat clientului – livrabilul.

Trecut – am exploatat experiente, rapoarte, proceduri si inregistrari de toate tipurile. Si le-am transformat in structura actuala de lucru pentru a furniza servicii si produse performante.

Viitor - asiguram tranformarea fiecarei idei creative intr-o Investitie Materializata si Operationala, prin convergenta mecanismeler de productie si a know-how-ului furnizat de VP Holding.